måndag 7 januari 2013

nytt år

nytt år, nya möjligheter som man så fint brukar säga va;-)

idag återgick vi till vardag igen i detta hushåll.
robban är åter tillbaka i Ludvika efter några veckors ledgihet.
& jag är fortfarande hemma sjukskriven tom. 16/1 & det med 2 prova på pass på jobbet för att det se hur det känns.

sen får vi se hur det blir, kanske börja med 25 eller 50 % till en början.
men måste se hur det känns efter dessa 2 pass först.

börjar väl sakta med säkert få fler & fler bra dagar & färre "panikattacker", även om dom kvarstår ibland.
men har börjat känna mig mer "levande" igen i alla fall, även om vissa dagar ger en rejält med bakslag & att kliva ur sängen ibland kan kännas som ett helt projekt.

men det ska väl börja vända detta snart får jag hoppas & det kan bara gå åt rätt håll nu!
& glad är jag för att jag får den hjälp jag får & blir tagen på allvar.


ja ja, nog skrivet om det.

idag är loke hemma från dagis då det är planneringsdag där.
& inatt fick han sova hos mormor som han tjatat om.

men imorgon ska han äntligen börja igen & som han längtar.

Jul & nyår har här hemma vart lugn & skön.
& firat med familj & fina vänner.

jul firade vi i vanlig ordning här hemma i borg.
en mysig dag med riktigt god mat, fina klappar & framför allt att vi familjen var samlade.
det enda som saknades var min älskade farfar, första julen utan honom & riktigt ledsen för det. men någonstans finns han nog ändå med oss hoppas jag.

Nyår firade vi här hemma med några av närmaste grannarna.
en lugn & bra kväll med god mat, spelkväll & fina raketer.

& nu får vi se vad nya året har att erbjuda.



Inga kommentarer: