tisdag 15 januari 2013

hemmadagar

loke är på dagis & jag har vart på promenad med dogzen.
ligger i soffan & vilar nu. helt slut:-S

måste försöka plocka undan lite här hemma idag, även göra ett försök till att testa kläderna från H&M som kom hem igår.

bara hoppas det passar & sitter som dom ska, så tråkigt att behöva skicka tillbaka.
fick även hem lite nytt till loke & det passade som ett smäck.

i helgen var det fullfart.
på lördag så åkte jag & loke med trönö Ik på skidtävling i jättendal där det var DM
fick åka buss upp dit & vad spännande det var tyckte loke.
tävlingen gick jättebra & en medalj blev det till loke:-)

efter en hel dag där uppe i ett kallt jättendal var det en super nöjd kille jag fick med mig hem.:-)

på söndagen var det svinkallt ute & lokes skidskola var inställ så då passade jag  & Ullis på att åka ner till valbo en sväng för lite shopping, perfekt med en dag i butiker:-)

skön & bra helg.
tyvär så resulterar det i att jag igår sov hela dagen fram tills loke skulle hämtas på dagis.
mindre skoj, men vad ska man göra då:-/

på onsdag natt ska jag iväg & pröva på ett pass på jobbet igen.
gruvar mig lite.

jobbade ju ett pass förra veckan, gick väl skapligt, men helt slut efter det & dagen efter sov jag hela den dagen med & var helt slut:-S

blir sjukan igen på torsdag så får vi se vad som händer med sjukskrivningen vidare.

men nu ska jag ta mig lite vila igen & sen försöka få lite gjort innan dagishämtning.
& idag börjar gymnastikskolan för loke igen, som han längtat!


1 kommentar:

Marielle sa...

Du försöker och vill att vardagen ska tralla och gå som förr. Men du ska nog låta det ta sin tid. Låt kroppen vila upp sig och gör det ordentligt så du kommer fungera som folk sen :). Jag värnar om dig. Kram.