torsdag 10 december 2009

febrig....



jaha, då har man nystädat (& det håller väl högst en dag:-S) ätit mat (kyckling, sötsursås & ris) & slagit in lite klappar.

Loke somnade för ca: 20 minuter sen,lite trötter. Lillpluppen har fått feber:-(
vi satt & kikade på tv han & jag & kände att han var kokhet, jamen visst 39,4 graders feber var det visst när vi tog & kollade tempen. stackaren*

hoppas det är något som går över fort, inge roligt när dem små blir dåliga & så.

så vi får se hur det blir med Busis imorgon.
är han feberfri så kanske, men som sagt vi får se.

jag har tråkigt just nu.
robert kommer inte hem förens 20.30-21.
& jag vet inte om det är någe bra på tv heller.

brygger lite kaffe nu i alla fall & får väl nöja mej med det så länge & slå mig ner i soffelisoffan & blänga tv :-)

ha det.

3 kommentarer:

Elin sa...

Hej.
Det kan ju vara en reaktion på vacciet. Det var tydligen väldigt vanligt att barn kunde få feber. Lovisa har klarat sig hittils hon. *peppar peppar*.
Hoppas han piggar på sig. =)

Kram Elin

Johanna sa...

jo dom kan ju få det, men det har ju gått en vecka sen nu. ja ja, vi får se hur det ter seg:-) hoppas Lovisa klarar sig från några biverkningar.

kram

Elin sa...

Jaha, jag trodde det var mindre än en vecka sen. Jag såg att du bloggat om det. =)
Ja, hon verkar ha klarat sig undan biverkningar. Hon var vaken på natten 2 dagar efter och ville inte sova, sen om det var nån reaktion eller om det var för att hon hade ont i benet, det vet jag inte. Men skönt att det är avklarat iaf! =)