torsdag 10 december 2009

torsdagsäventyr.

Imorse kom jag & loke upp tidigt, redan kl. 07.00. vilket vi inte alls är vana här hemma nuförtiden, brukar som vanligast sova till 08.00, ibland längre om loke är ledig från dagis.

men skönt att komma upp tidigt för en gångs skull också:-)

duschade & gjorde oss i ordning, åt frukost & klädde på Loke fin skjortan inför dagiskortet - Ha ha* vilket skämt, den var för liten:-S å jag som strök & allt igår.
han kunde ha den förra veckan, så han måste ha växt som tusan på 1 vecka.
blev till att panikstryka en annan skjorta som fick duga & skynda iväg till dagis.

så nu får vi se hur korten på lilleman blir, väntar med spänning.

Medans loke har vart på dagis så har jag vart hem & vart ut med voffar & sen in till stan för en lunch/fika med Moa & en lite tittar i affärer. :-D

köpte en kjol på Jc som jag gillar attans mkt, hoppas bara på att jag kan ha den, då jag inte orkade pröva den.

efter några trevliga timmar på city så for jag & hämtade loke på dagis & nu är vi hemma & pysslar lite.

jag ska dammsuga & torka golven snart tror jag, inte allt för skoj. men men....så är det när man har hundar som drar med sig halva skogen in.

+ att jag måste plocka ur i diskmaskinen & komma på något att äta till middag.
men det löser sej nog.

Får se när robert kommer hem ikväll också, hoppas inte allt för sent.

& imorgon så ska vi åka till buspalatset med familjen karlson/Eklund.
så det blir roligt:-)

nä nu ska jag dra fram dammråttedödaren;-)
ha en bra fortsatt dag.

2 kommentarer:

Marielle sa...

Oj ger du honom växtnäring;)?!
Jag är nyfiken på vilken kjol du köpt:). Visa gärna en bild.

Johanna sa...

ha ha, jadu....:-)
jag har köpt en svart vanlig - knälång som man ska ha under bysten. svårt att förklara.

ska försöka få ut en bild på den:-)

kram