onsdag 9 december 2009

onsdagens bravad

nyss kikat på arga snickaren och strykit Lokes skjorta inför morgondagens fotografering på dagis - ska bli kul om vi får en glad eller ledsen loke när fotografen är i farten.

Ska snart slå mej ner i soffan och kika på 3:ans film - i hennes skor.
har sett den förut, men tycker den är bra.

får se hur länge jag härdar ut. sängen lockar den med.
men ska ut med voffar först på kvällspinken.

Annars idag så har jag & loke haft en bra dag.
Frida kom hit vid 09.30 idag & så for vi upp till Trönö.
dags för ridning av Maggi & lite pyssel.
fick med mig Frida & loke som sällskap på ridturen och loke tyckte det var super roligt att träffa pållehästen.

nöjd med turen, även om fröken häst var lite envis mellan gångerna. men skam den som ger sej.

blev en tur på 45 min i alla fall & en svettig Frida som fick köra lokes vagn i terräng;-)

får se när jag ska rida nästa gång, hoppas snart:-)

Sen for vi hemöver till borg för att ge loke lunch & lägga en trött men nöjd lillfis*
sen var det även min & fridas tur för lunch, Raggmunkar, bacon med lingonsylt *mumma*

Sen höll frida oss sällskap hela e.m, vilket var mer än trevligt.
mkt kaffe, surr & bus med loke:-)

Imorgon efter att ha vart med loke på fotograferingen och lämnat honom.
så ska jag hem och ut med voffar & sen träffa moiis för kaffe:-)
*gillas*

Har även hört av en av tjejerna jag mailat till ang. foderhäst och nu får vi se om det ska iväg & provridas & så:-) hoppas även på ett svar från den andra tjejen. *ivrig*

nä nu ska jag slå mig ner i soffan för filmtitt.

ha det*
men

1 kommentar:

moa sa...

hoppas jag med så kanske jag kommer upp på hästryggen igen =)