tisdag 8 december 2009

Tisdagsgöra

Har nyss dammsugit av lite här hemma och plockat upp lite.
Ska snart börja med lite middag, men vad vet jag inte ännu.
vi får se vad fantasin hittar på idag:-p

Har för övrigt idag lämnat loke på dagis, vart hem och gått med voffisarna och sedan "packade" vi in oss i bilen för en visit ut till jessica - kaffe & massa surr:-D

sen iväg - hämta Loke & hem.

& snart kommer robert hem också:-D
dom har fått något fel på maskinen idag och den är nog inte fixad förens imorgon, så då kunde dom lika gärna åka hem över natten - vilket inte alls är helt fel:-D

& ikväll så är det ju Ugly & desperata fruarna, kan ju inte bli bättre:-)
ska lägga mej på soffan under en filt & bara ligga.
är så trött idag då jag sovit jätte dåligt & oroligt, varför vet jag inte.
men men, ligger & funderar på en massa så det kanske är därför.

Imorgon så ska jag ut till pappa i trönö & rida på Maggi, vilket ska bli roligt.
Frida ska följa med & vara med loke medans och följa med som sällskap på skritturen.
hoppas på att det inte regnar bara + att vi alla får lite motion:-)

Har även hört av mej till 2 st som vill ha ut sina hästar på foder (då det är det som passar mig bäst nu) vi får se om jag får något svar från dem. *hoppas*
Hoppas mest på en av dem, men vi får se.

nä nu ska jag försöka få fantasin att flöda ang. matlagningen:-S

ha en great kväll.

Inga kommentarer: